Takımımız Sahaya İnerek Topla Çalışmalara Başladı
19 Eylül’de başlayacak 2020/2021 sezonu hazırlıklarına 24 Ağustos pazartesi günü başlayan Kızılcabölükspor’umuz, 2 günlük kros çalışmasının ardından sahaya inerek topla çalışmalara başladı.
Teknik direktör Ali Yalçın ve kurmayları nezaretinde Şirinköy Stadı’nda gerçekleşen antrenman yaklaşık 1,5 saat sürdü. Düz koşu ve ısınma hareketleri ile başlayan antrenman kuvvet çalışmasının ardından çift kale maçla tamamlandı.
Şirinköy Stadı’nda gerçekleşen antrenmanı Kulüp Başkanımız Osman Duran ve yönetim kurulu üyelerimizde yakından takip etti.


















