Teknik Direktörümüz Tansu Yaan 1 Maç Ceza Aldı
Diyarbekirspor maçının son dakikalarında müsabaka hakemi Halil Erdoğan tarafından kırmızı kart gösterilen Teknik Direktörümüz Tansu Yaan’ın cezası Türkiye Futbol Federasyonu tarafından açıklandı.
Profesyonel futbol disiplin kuruluna sevk edilen Teknik Direktörümüz Tansu Yaan 1 maç ceza aldı. Tansu hoca 11 Mart perşembe günü oynanacak Belediye Derincespor maçında takımımızın başında sahadaki yerini alamayacak.
Öte yandan aynı müsabakanın 90.dakikasında direkt kırmızı kart gören oyuncumuz Semih Mustafa Usta’da 2 maç ceza aldı. Semih Mustafa Belediye Derincespor ve Arnavutköy Belediyespor müsabakalarında formasında uzak kalacak.
Türkiye Futbol Federasyonu’ndan yapılan açıklama şu şekilde;
‘KIZILCABÖLÜKSPOR Kulübü teknik sorumlusu TANSU YAAN’ın, 03.03.2021 tarihinde oynanan KIZILCABÖLÜKSPOR-DİYARBEKİRSPOR A.Ş. Misli.com 3. Lig 1. Grup müsabakasında, müsabaka hakemine yönelik sportmenliğe aykırı hareketi nedeniyle 1 RESMİ MÜSABAKADA SOYUNMA ODASINA VE YEDEK KULÜBESİNE GİRİŞ YASAĞI ve 1.500.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına,
Aynı müsabakada KIZILCABÖLÜKSPOR Kulübü sporcusu SEMİH MUSTAFA USTA’nın, rakip takım mensuplarına yönelik hakareti nedeniyle 2 RESMİ MÜSABAKADAN MEN ve 1.500.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına karar verilmiştir.’


















