Takımımız, Darıca Gençlerbirliği Maçı Hazırlıklarına Başladı

TFF 3.Lig 2.Grup 11.hafta müsabakasında 7 Kasım pazar günü Darıca Gençlerbirliği’ni konuk edecek Kızılcabölükspor’umuz, bu maçın hazırlıklarına başladı.

Teknik direktör Hasan Şermet ve kurmayları nezaretinde Şirinköy Stadı’nda gerçekleşen antrenman yaklaşık 1,5 saat sürdü. Düz koşu ve ısınma hareketleri ile başlayan antrenman 5’e 2’nin ardından çift kale maçla sona erdi.

Şirinköy Stadı’nda gerçekleşen antrenmanı Kulüp Başkanımız Osman Duran ve yönetim kurulu üyelerimizde yakından takip etti.