Takımımız, Alanya Kestelspor Maçı Hazırlıklarına Başladı

TFF 3.Lig 2.Grup’ta 16.haftayı bay geçerek maç yapmadan kapatacak Kızılcabölükspor’umuz, 17 hafta müsabakasında 12 Aralık pazar günü konuk olacağı Alanya Kestelspor maçı hazırlıklarına bugün başladı.

Teknik direktör Hasan Şermet ve kurmayları nezaretinde Şirinköy Stadı’nda gerçekleşen antrenman yaklaşık 1,5 saat sürdü. Düz koşu ve ısınma hareketleri ile başlayan antrenman 5’e 2’nin ardından çift kale maçla sona erdi.

Şirinköy Stadı’nda gerçekleşen antrenmanı Kulüp Başkanımız Osman Duran ve yönetim kurulu üyelerimizde yakından takip etti.