Takımımız, 2021/2022 Sezonu İkinci Yarısının İlk Antrenmanını Gerçekleştirdi

19.hafta müsabakalarının oynanmasının ardından sezonun ilk yarısı tamamlanan TFF 3.Lig 2.Grup’ta, takımımız 5 günlük devre arası izninin ardından 2021/2022 sezonunun ikinci yarısının ilk antrenmanını gerçekleştirdi.

Teknik direktör Hasan Şermet ve kurmayları nezaretinde Şirinköy Stadı’nda gerçekleşen antrenman yaklaşık 1,5 saat sürdü. Düz koşu ve ısınma hareketleri ile başlayan antrenman, dar alanda pas çalışmasının ardından çift kale maçla tamamlandı.

Şirinköy Stadı’nda gerçekleşen antrenmanı Kulüp Başkanımız Osman Duran ve yönetim kurulu üyelerimizde yakından takip etti.