Teknik Direktörümüz Hasan Şermet Takımımızın Başında 250.Resmi Maçına Çıkacak

3 yıllık ayrılığın ardından 2021/2022 sezonu başında efsanesi olduğu Kızılcabölükspor’umuza geri dönen teknik direktörümüz Hasan Şermet, 15 Ocak cumartesi günü deplasmanda oynanacak Bayrampaşaspor maçıyla birlikte takımımızın başında 250.resmi maçına çıkacak.

07.02.2012 tarihinde Süper Amatör Lig’in 16.haftasında göreve başlayan Hasan Şermet, takımımıza üst üste şampiyonluklar yaşatarak tarihinde ilk kez profesyonel lige çıkarmayı başarmıştı. 3.ligde görev yaptığı 5 sezon içerisinde 2015/2016 ve 2017/2018 sezonları olmak üzere iki kez takımımıza play-off finali heyecanı yaşatan Şermet, başarısı ile tüm dikkatleri üzerine çekmişti.

2017/2018 sezonunun ardından Karacabey Belediyespor ve Muğlaspor’u play-off oynatan 53 yaşındaki teknik direktör, Nazilli Belediyespor’un şampiyonluğunda da büyük pay sahibi olmuştu. 2021/2022 sezonu başında yeniden takımımızın başına geçen Hasan Şermet, istikrarlı performansını devam ettiriyor.

Takımımızın başında bugüne kadar 249 resmi karşılaşmaya çıkan Hasan Şermet, 112 galibiyet, 75 beraberlik ve 62 mağlubiyet yaşadı.