Müsabakalar Ekim Ayından İtibaren Sınırlı Sayıda Seyircili Oynanacak

Türkiye Futbol Federasyonu’ndan yapılan açıklamaya göre 19 Eylül’de başlayacak TFF 3.Lig’de Ekim ayından itibaren müsabakalar yüzde 30 seyircili olarak oynanacak.

Türkiye Futbol Federasyonu’ndan yapılan açıklama şu şekilde;

‘Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulu, Riva’da bugün yaptığı toplantıda Ekim ayından itibaren futbol müsabakalarının sınırlı sayıda seyirciyle oynanması kararını vermiştir.

Bu kapsamda; TFF Sağlık Kurulu’nun protokolü ile belirlenen tüm sağlık tedbirleri uygulanmak şartıyla müsabakalara tribün kapasitesinin yüzde 30’u kadar seyirci alınacak olup locaların kullanımı da serbest bırakılacaktır.

Stadyumlara ateş ölçümü yapılarak alınacak tüm seyircilerin tribünlerde sosyal mesafeye uyması ve maske takması zorunlu olacaktır.

Müsabakalara seyirci alınması ile ilgili tüm detaylar daha sonra ilan edilecektir.’