Büyükşehir Belediye Başkanımız Osman Zolan, Takımımızı Bağbaşı Yaylası’nda Kahvaltıda Misafir Etti
Denizli Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Osman Zolan, bugün takımımızı Bağbaşı Yaylası’nda kahvaltıda misafir ederek moral depoladı.
Bölgesel amatör ligden bu yana kulübümüzün en büyük destekçilerinden olan Büyükşehir Belediye Başkanımız Osman Zolan, takımımızı Bağbaşı Yaylası’nda kahvaltıda misafir ederek büyük bir özveride daha bulundu.
Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Kulüp Başkanımız Osman Duran,’ Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Osman Zolan bizim yıllardır en büyük destekçilerimizden. Onun varlığı ve destekleri bizlere her zaman güç veriyor. Bölgesel amatör ligden bu yana hep yanımızda oldu. Maçlardan önce hep aradı, başarılar diledi ve hep yanımızda olduğunu hissettirdi. Bugün de takımımızı Bağbaşı Yaylası’nda kahvaltıda misafir ederek teknik heyet ve oyuncularımıza büyük moral verdi. Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Osman Zolan’a şahsım ve yönetim kurulu üyelerimiz adına teşekkür ediyorum.’ diye konuştu.



















