Takımımız, 2021/2022 Sezonu İlk Antrenmanını Gerçekleştirdi
4-5 Eylül tarihlerinde başlayacak TFF 3.Lig’de dokuzuncu sezonunu geçirecek Kızılcabölükspor’umuz, 2021/2022 sezonu ilk antrenmanını gerçekleştirdi.
Teknik direktör Hasan Şermet ve kurmayları nezaretinde Doğan Seyfi Atlı Stadı’nda gerçekleşen yeni sezonun ilk antrenmanı yaklaşık 1 saat sürdü. Yürüyüş ve kros çalışmasının ardından açma germe hareketleri ile antrenman sona erdi.
Doğan Seyfi Atlı Stadı’nda gerçekleşen 2021/2022 sezonu ilk antrenmanını Kulüp Başkanımız Osman Duran ve yönetim kurulu üyelerimizde yakından takip etti.


















