Anıl Yıldırım Yeniden Kızılcabölükspor’umuzda

2021/2022 sezonu transfer çalışmalarına tam gaz devam eden Kızılcabölükspor’umuz, teknik direktörümüz Hasan Şermet’in raporu doğrultusunda geçtiğimiz sezon aynı grupta yer aldığımız Edirnespor’dan Anıl Yıldırım ile sözleşme imzaladı.

14 Kasım 1990 doğumlu tecrübeli oyuncu orta sahada görev yapıyor. Geçtiğimiz sezon TFF 3.Lig 1.Grup’ta Edirnespor formasını 23 maçta terleten 30 yaşındaki oyuncu 2 gol attı 7 asist yaptı. Daha önce 2017/2018 sezonunun devre arasında takımımıza katılan Anıl Kızılcabölükspor forması play-off finali heyecanı yaşamıştı.

Bugüne kadar Manavgat Evrensekispor, 70 Karaman Gençlikspor, Emirdağspor, Didim Belediyespor, Elibol Sandıklıspor, Manavgatspor, Ankara Adliyespor, Kızılcabölükspor Karacabey Belediyespor, Muğlaspor ve Edirnespor formalarını terleten Anıl, toplamda 229 maçta forma giyerken 15 gol attı, 36 asist yaptı. Başarılı oyuncu 3.Lig’de 3 kez play-off heyecanı yaşamıştı.

Kızılcabölükspor forması giyeceği için çok mutlu olduğunu belirten Anıl Yıldırım,‘ Her iki taraf içinde hayırlı olsun. Kızılcabölükspor forması giyeceğim için heyecanlıyım. Burada çok güzel günlerim geçti. Osman Duran başkanıma vefa borcum vardı. Elimden gelenin en iyisini yaparak takımıma katkı sağlamak istiyorum.’ diye konuştu.