Takımımız 3 Gün İzin Yapacak
TFF 3.Lig 2.Grup’ta 16.haftayı bay geçecek Kızılcabölükspor’umuz, 3-0’lık Hacettepespor galibiyetinin ardından 3 gün izin yapacak.
Kızılcabölük Semt Sahası’nda Hacettepespor’u 3-0 mağlup ederek çıkışını sürdüren Mekik, 16.haftayı maç yapmadan bay geçeceği için teknik direktör Hasan Şermet’in raporu doğrultusunda 3 gün izne ayrıldı. Takımımız 2 Aralık perşembe günü tesislerde toplanarak 12 Aralık pazar günü konuk olacağı Alanya Kestelspor maçı hazırlıklarına başlayacak.


















