Stayumlara Giriş Şartları Türkiye Futbol Federasyonu Tarafından Güncellendi
Dünya geneli ve ülkemizde yaşanan covid-19 salgını sebebiyle daha önce düzenlenen stadyuma giriş şartları Türkiye Futbol Federasyonu tarafından yeniden güncellendi. Buna göre ilk iki aşısının üzerinden 180 gün geçen sporseverler hatırlatma aşılarını (3.veya 4.doz) yaptırmadığı takdirde müsabakalara giriş sağlayamayacaklardır.
Türkiye Futbol Federasyonu’ndan Yapılan Açıklama Şu Şekilde;
‘Bilindiği üzere karşılaşmalara seyirci olarak sadece aşı takvimini (T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından sağlanan aşılardan iki doz aşı olmak ya da Covid-19 hastalığını geçirmiş olup, T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından sağlanan aşılardan bir doz aşı olmak) tamamlamış olan kişiler veya Covid-19 hastalığını geçirip üzerinden 180 gün geçmemiş olan kişiler katılım sağlayabilmektedir.
Aşı takviminin tamamlanmasını takip eden 180 günü doldurmuş olan kişilerin kombine veya bilet almak sureti ile karşılaşmalara girebilmesi için hatırlatma aşılarını olmaları gerekmektedir. 180 günlük süreyi tamamlamış olmasına rağmen hatırlatma aşılarını olmayanların müsabakalara katılmaları mümkün olmayacaktır. 3. aşılarını veya daha sonraki aşılarını yaptırmış olan kişiler için 14 günlük bağışıklık süresi aranmayacaktır.’


















